آنوشاآنوشا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

دخترم آنوشا

ثمره عشق ما 16 ماهه شد

1392/10/3 18:23
نویسنده : مامان سارا
907 بازدید
اشتراک گذاری

شانزده ماه از زندگیت گذشت گاهی اوقات فقط نگاهت میکنم و با خودم فکر میکنم این واقعا همون نوزادیه که همین چند وقت پیش به دنیا اومد و حالا با شیرین زبونی و نازو اطوارهای دخترونش حسابی دل همه رو میبره دیگه یه خانوم به تمام معنا شدی که خیلی بیشتر از سنش میفهمه هر چی که میگیم میفهمی مثلا چند روز پیش داشتم به خاله سوزان میگفتم که او بسته پفک رو بردار آنوشا نره طرفش یه مرتبه شما پا شدی رفتی برش داشتی و  یه لبخند معنی داری هم نثار ما کردی ای وروجک

 

وقتی دست به چیزی میخوای بزنی که خطرناکه و من میگم آنوشا دست نزن میری پیش بابایی و اشاره میکنی به من و اون چیزی که میخوای و براش ناز میاری و با زبون خودت بهش میفهونی که من دعوات کردم و حسابی چوقولیه من و پیش بابا میکنی بعدم بابایی به من اشاره میکنه میگه مامان طلا دختر من رودعوا نکن شما هم انگشت اشارتو دقیقا مثل بابا میگیری طرف من و میگی اومممممممممniniweblog.com

همیشه وقتی داری یه چیزی میخوری باید با بابا شریکی بخوری هر چیزی که تو دستت باشه باید دهن بابایی هم بذاری اونم که قربونش برم یه نیکی جلوی من میده و میگه عزیزم حسودیت نشه دختر بابایی دیگه چه میشه کرد منم چارهای به جز تسلیم شدن ندارم

niniweblog.com

 

از غذا خوردنت هم که نگو و نپرس خیلی کم اشتها شدی امان از این کلمه نه که شما دیگه قشنگ میفهمی معنیش چیه و کجا باید به کار ببری و مامان بیچاره رو حسابی کلافه کنه وقتیغذایی نخوای بخوری میگی نه نه و اگه من اصرار کنم دستتو میذاری روی ظرف غذا و سرتو کج میکنی و چشماتم کوچولو میگی نه نه

وقتی هم که بخوای در کمد ها رو باز کنی و یا کاری بکنی که من مانعت بشم میگی برو برو 

شبا هم موقع خواب بعد از چاله سرویس شبانه میگی بریم بریم میگم کجا میگی لا لا میگ خوب به بابایی شب بخیر بگو باهاش بای بای میکنی و براش بوس میفرستی و خودت میری سمت اتاق خواب

موقع شستنت هم میگم مامانی بریم بشورمت میری به سمت حمام ,وقت حمام کردنت هم بهت میگم آنوشا خانوم بریم حمام میگی بریم اموم آب بازی

niniweblog.com

عاشق این هستی که من در یخچالو باز کنم و شما بری جلوش بایستی وقتیهم میگم دختر گلم بیا کنار من در یخچالو ببندم میگی نه

niniweblog.com

 

 

دقت کردی که قشنگ‌ترینو عزیزترین چیزای دنیا همیشه یکی هستن؟؟؟

  ماه یکیه... .

 خورشید یکیه... . 

زمین یکیه... .

خدا یکیه... .

مادر یکیه... .

پدر یکیه... .

 تو هم یکیهستی... .

وسعت عشق من به توهم یکیه... .

پساینو بدون از الآن و تا همیشه یکی دوستت دارم

http://ups.night-skin.com/

niniweblog.com

 

آنوشا در حال تماشای تلویزیون                                                                                                                     

http://ups.night-skin.com/

niniweblog.com

                             

http://ups.night-skin.com/


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)