آنوشاآنوشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

دخترم آنوشا

تولدت مبارک بابا جی

1393/1/21 11:55
نویسنده : مامان سارا
885 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابا جونم ......

وقتی فهمیدم که نوبت من شده و باید زمینی بشم ...... کمی ترس برم داشت ..... از اون بالا ..... که به زمین نگاه میکردم ...... اینهمه آدم بزرگ ..... خوب ترسیده بودم ...... خدا بهم گفت نترس یه جای خوب خوب میری ....... بعد هم خونمونو نشونم داد ...... خیلی قشنگ بود ...... یه مامان یه بابا که مال مال خودم بودن ........ اما بازم ته دلم ..... بازم ترسیده بودم ...... اما باید میومدم ...... قدمای مخلملی مو یواش یواش برمیداشتم .......

خلاصه اومدم ........آره رسیدم بهت ...... شدم همه کست ..... اینو همیشه بهم میگی ..... میگی من همه کس شمام ...... همش بوسم میکنی .....یه کمی هم لوسم میکنی ...... حالا پشیمونم ..... میگم کاش قدمامو یکم تندتر برمیداشتم و زودتر بهت میرسیدم ...... اما حالا هم که پیشتم ..... خیلی خیلی خوشبختم ...... بابایی میدونی چیه :

شما بهترین و قشنگترین و مهربونترین بابای دنیایی ...... تولدت مبارک باباجی

 

       

پسندها (2)

نظرات (0)