آنوشاآنوشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

دخترم آنوشا

سیزده ماهگی

1392/10/6 23:01
نویسنده : مامان سارا
721 بازدید
اشتراک گذاری

مامان سیزده ماهگیت مبارک البته با تاخیر اونم من مقصر نیستم این روزا شما خیلی خیلی شیطون شدی به قول بابایی لوس شدی همش نق نق میکنی اجازه نمیدی من از کنارت پا شم برم به کارای خونه برسم دیگه حتی توی رورووک هم نمیمونی همش محکم با رورووک میزنی به پاهای مامان آخ که چه دردی هم داره تا من شما رو بغل کنم بعدش هم خودتو واسه مامان لوس میکنی و سرتو میزاری روی شونه ی مامان این چند روز من یه دستم شما رو بغل کردم و با دست دیگه آشپزی

 

یاد گرفتی به خرس میگی ارس وقتی من میگم مامانی بگو خرسی شما میگی ارسی,سی دی رو میتونی بگی

از شاهکار سیزده ماهگیت هم بگم که شبش ساعت 3 از خواب بیدار شدی و تا 6 صبح فقط شیر خوردی بعدشم 2 روز تمام این زیاد شیر خوردنت ادامه داشت جوری که مامانی روز سوم تب و لرز کردsmiley

 

         http://ups.night-skin.com/

                        barrinhas08

        http://ups.night-skin.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ریحانه مامان آرمیتا
17 تیر 92 20:32
سلام چه ني ني نازي داريد خدانگهدارش باشه با اجازتون لينکتون کردم خوشحال ميشم به آرميتاي نازمنم سر بزنيد و ني ني ما رو هم به عنوان يکي از دوستان وبلاگيتون لينک کنيد


سلام ممنون با کمال میل