آنوشاآنوشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

دخترم آنوشا

بیست و سومین ماهگردت مبارک عزیز دلم

1393/2/3 17:15
نویسنده : مامان سارا
1,593 بازدید
اشتراک گذاری

                                                   

روزا یکی پس از دیگری سپری میشن و شما هر روز بزرگتر و خانوم تر میشی دیگه تمام وقت مامان رو مال خودت کردی شبا از خستگی دیر دیرم میشه که خواب بری اما شما یه عادت خیلی بد پیدا کردی توی ایام عید اونم اینه که متاسفانه شبا تا ساعت 1 بیداری ولی خوب وقتی مامانی به صورت معصومانه دخترش که نگاه میکنه خستگی هاش یادش میره

الان چند روزی که دارم عادتت میدم در طول روز فقط یک مرتبه بهت می می میدم چون دیگه تصمیم دارم به زودی با می می خوردن به قول خودت خداحافظی کنی بهت میگم آنوشا مامان اگه می می نخوری برات جایزه میخرم و وقتی یه چیز به عنوان جایزه برات میخرم شما میگی می مین نخوردم مامان سارا جایزه خریده چند روز پیشا از صبح بهت می می نداده بودم تا ظهر وقت خواب داشتی می می میخوردی بهت گفتم دیگه بسه رو کردی به بابا  در حال گریه کردن گفتی می می نمیده میگه دیگه بسه

دیگه شعر را رو کامل حفظ میکنی و برای خودت میخونی دیگه نیازی نیست که من همراهیت کنم شعرای تازه ای که یاد گرفتی:

یه روز آقا خرگوشه:totalgifs.com coelhos gif gif MG_PascoaGIFS49.gif

با هم که میخونیم

مامان:یه روز آقا ,شما:خردوشه

مامان:رسید به, شما:بچته موشه

مامان:موشه پرید تو ,شما:اوراخ

مامان:خرگوشه گفت, شما:آخ

مامان:وایسا وایسا, شما:آرت دارم

مامان:من خرگوش, شما:بی آذارم آریت ندارم

شعر آهویی دارم خوشگله:

خودت میخونی:

آهویی دارم اوشگله ارا کرده ز دستم

دوریش (برایم موشکله رو فاکتور میگیری)مشکله

آشکی اونو میبستم

آی ته کنم وای ته کنم

شعر لالایی :122.jpg

مامان:لالای ,شما:میخونم

مامان:روتو ,شما:میپوشونم

مامان:بی ترس و ,شما:اضطراب

مامان:با من بگیر ,شما:بخواب

مامان:آدم بدون ,شما:روح

مامان:میمونه روی ,شما:آب

مامان:عادت کن هر, شما:شبو

مامان:با من بگیر, شما:بخواب

پلیس مهربون:

مامان:اونی که شبا ,شما:بیداره

مامان:لباس ,شما:آبی دار

مامان:مواظبه ,شما:اهر ماست

مامان:,مواظبه ,شما:اونه است(هاست) پلیس اهربونه(مهربونه)

مهد کودک:

مامان:میخوام برم جایی که ,شما:مهد کودک اسمشه

شما:بر ما بچه ها ,بهتر از اون ,شما:نمیشه

از شکل های هندسی هم دایره , مثلث و مربع رو بلدی

کلمه های مامان,بابا,پا,دست,گوش,توپو آنوشا رو میتونی بخونی دختر باهوش مامان وقتی که ازت میپرسم و جواب میدی میگی دست و هورااااا

وقتی بهت غذا میدم و دیگه سیر میشی میگی بسه دیگه سیر شدم الان خوردم

وقتی هم خوابت نمیاد میگه خواب نمیاد دیگه ایش

شریک خوراکیهات همچنان بابا جیه وقتی میخوام هندونه بیارم بدو بدو میری سراغ کشو قاشق چنگالا دو تا چنگال بر میداری میگی برا باباجی ببرم منم برای خودم بر میدارم میارم میگم پس مامان چی میگی خودت داریشکلک متحرک بغض,شکلک غصه,,animated emoticons tears,get sad,,الرسوم المتحركة الدموع الرموز,الحصول حزين,

یاد گرفتی وقتی جیش داری میگی مامان سارا بدو جیش دارم ولی توی پوشکت جیش میکنی بعدش میگی زودتر یاد بگیر مامانی راحت بشه چون دیگه خیلی سنگین شدی و مچ های مامانی تحمل وزنتو نداره

      

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان فرنوش
7 اردیبهشت 93 17:14
نازپری 23 ماهه الهی 120 ساله بشی خوشگل خانم ای جونممممممممممممممم موموشا ما تهرانیم دوست خوبم
الناز مامان آوا
9 اردیبهشت 93 23:46
قربونت برم من كه اينقدر خوشگل شعر ميخوني 23 ماهگيت مبارك عزيزم تا تولدت ديگه چيزي نمونده ماماني انشالله به راحتي از شير بگيريش و دختر گلمون اذيت نشه
مامان سارا
پاسخ
ممنون الناز جان
مامان آدرینا
20 اردیبهشت 93 16:00
سلام 23 ماهگی گل دخترم مبارک
مامان مهسا
26 اردیبهشت 93 22:41
ای جان دلم عزیز خاله قربونت برم فدای تو با اون همه شیرین زبونی و این همه شعر که بلدی افرینیه عالمه بوس 2سالگیت پیشاپیش مبارک
فرنوش مامان آنوشا
1 تیر 93 1:13
خاله جون من رمز مدارم