آنوشاآنوشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

دخترم آنوشا

دل نوشته

1391/10/30 19:21
نویسنده : مامان سارا
272 بازدید
اشتراک گذاری

آغوش من قدمگاهتو              و دلم فرش زير پايت

         بگذار شميم روح نواز عطر تنت

              در تك تك سلولهاي وجودم پخش شود

                       بگذار تا گوش نواز ترين ترنم گيتي ...

                            ««  صداي طپش قلب تو  »»

                      روح و روان خسته ام را آرام سازد.

با تو هستم.................. دخـــــــتــــــركـــــم

اي همه ي زندگي من

                                  هستي من فداي تو

                                         خداي من پناه تو

هفت ماه از اومدن تو گذشت.

وقتی به آغوش میگیرمت بارها و بارها خدا رو به خاطرداشتن تو شکر میکنم.

وقتی میخندی انگار تمام دنیا میخنده.

فکرنکنم لذتی بیشتر از صحبت با تو و شیرین کاریات تواین دنیا برای من باشه.

روز من با باز کردن چشمای قشنگ تو شروع میشه.

بوییدن تو مثل بوکردن یه دامن پر گل یاس هست.

آنوشای  من ،آرزوی بهترینها رو واست دارم.

دعا میکنم همیشه زیر چتر لطف خدا باشی و خوشبخت بشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)