آنوشاآنوشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دخترم آنوشا

من وبلاگم را دوست دارم....

1391/11/24 8:13
نویسنده : مامان سارا
180 بازدید
اشتراک گذاری
آری من عاشقانه وبلاگم را دوست دارم یا که بهتر بگوییم من عاشق اینجام

چرا که ابدی خواهد شد لحظه به لحظه ی بودن با پاره تنم

نمیدانم شاید روزی فرا رسد که غبار پیری از خاطرم این لحظات شیرین را پاک کند و من در افسوس به خاطر آوردن آن روزها....

برای همین عاشق اینجام چرا که هر زمان احساس دل تنگی کنم فقط کافیست تایپ کنم دخترم آنوشا

آنوشایی که با آمدنش دنیایم را غرق در شادی کرد

دخترم دردانه زیبایم دوستت دارم ... صدای دلنوازت را,نگاه معصومانه ات را,شیطنت های کودکانه ات را,خنده دلنشینت را,همه را دوست دارم میدانی.....

من توسط مینای عزیز و لیانا جونم به این بازی دعوت شدم و طبق روال بازی منم باید سه نفر از دوستای گلم رو به این بازی دعوت کنم  برای کسب اطلاعات بیشتربه اینجا  بروید خوب حالا...

خواهر نازننینم و دختر نازش رو از وبلاگ دخترم روژان   www.rozhanparvan.blogfa.com   

هستی و هانای عزیز و دختر عمه عزیزم را از وبلاگ هستی و هانای مامان www.paydar.niniweblog.com

رهای شیرین زبون و مامان نازش را از وبلاگ دخترم رها www.rahahatami.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)