آنوشاآنوشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

دخترم آنوشا

بی احتیاطی مامان کار دستش داد

1391/12/24 19:33
نویسنده : مامان سارا
199 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دوست جونیا دلم واسه همتون تنگ شده بود آخه مامانم شاهکاری زد اساسی به همیت دلیل یه مدت نبودم پنج شنبه ما مهمون داشتیم به همین دلیل مامانی میخواست زود غذای منو بده بره به کاراش برسه همینطوری که داشت غذای منو با غذا ساز پوره میکرد فکر میکرد که کدوم کارا رو اول انجام بده.... خلاصه وقتی اومد غذا هایی رو که توی دستگاه پوره کن مونده بود با انگشتش بیاره بیرون چشمتون روز بد نبینه دستش رفت روی دکمه دستگاه و از اونجایی که یادش رفته بود دستگاه رو خاموش کنه اون روشن شد بند اول انگشت مامانم رو له کرد          

بابایی هم سریع مامان رو برد بیمارستان عمو محسن هم دستش درد نکنه دست مامانم رو فوری بخیه زد اما از اونجایی که دست مامان خیلی اوضاش خراب بود گفت که برین پیش یکی از همکاراشون تا دست مامانم رو چک کنه خلاصه کار بعد از دو روز کار مامان جونم به عمل رسید ولی اون فقط نگران من بود که از صبح تا ساعت 4 بعد از ظهر که توی بیمارستانه من نمیتونم شیر بخورم

ولی دست مامان جونم درد نکنه اصلا نذاشت من اذیت بشم همش به من غذا داد و من رو سر گرم کرد تا مامانی و بابایی و خاله سوزانم که پیش مامان بود(خیلی دوستش دارم)از بیمارستان اومدن پیشم تا ساعت 6 هم به من شیر نداد میترسید که داروی بیهوشی هنوز توی بدنش باشه هر چی من صداش میکردم ولی فایده نداشت مرسی مامان جونم که اینقدر به فکر منی  ولی تو رو خدا حواست رو جمع کن دیگه اوخ نشی خیلی درد کشیدی و همه رو کلی غصه دادی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا مامان کیارش
2 فروردین 92 2:11
الهی بگردم سارا جون من یه مدت نبودم وای چه خبر و اتفاق بدی امیدوارم که هرچی زودتر خوب شی گلم مواظب خودت و آنوشا جونم باش:

مرسی عزیزم آره خدا رو شکر به خیر گذشت کیارش جونم رو ببوس *: