آنوشاآنوشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

دخترم آنوشا

سپاس از دوستای عزیز

1391/12/27 23:36
نویسنده : مامان سارا
202 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به همه دوستای خوبم ممنون که توی این مدت جویای احوالم بودین خدا رو شکر دیروز رفتم دکتر بهم گفت که به احتمال خیلی زیاد دیگه دستت نیاز به عمل پیوند نداره منم کلی خوشحال شدم چون این دفعه خیلی بیهوشیه بدی داشتم یه بی احتیاطی دم عیدی کار دستم داد کلی واسه تزیین سفره هفت سین و سبزه کاشتن نقشه داشتم ولی حالا دیگه نمیتونم ولی بازم خدا رو شکر میکنم که انگشتم قطع نشدتوی این مدت نتونستم از آنوشا عکسای جدید بگیرم ولی چون دوستای مهربونم ازم عکس تازه خواسته بودن منم چند تا از عکسای که قبلا گرفته بودم رو میزارم تا ایشالا... سر سفره هفت سین از آنوشا عکس میگیرم و واستون میزارم خیلی دوستتون دارم

پیشاپیش سال نو رو تبریک میگم ایشالا... سال خوبی پیش رو داشته باشین سر سفره ما رو هم از یاد نبرین و دعامون کنین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ارشیا
28 اسفند 91 0:43
@};
سلام مامانی .... خدا رو شکر که بهترین... من اولین بار که از وبلاگتون دیدن کردم دختر ناز و دوست داشتنی دارین به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم....


سلام مرسی آدرس وبلاگتونو یادتون رفت برام بزارین
معصومه
28 اسفند 91 11:06
خدا یا زمان در گذر است
و مخلوقات در تغییر
و سال جدید در شرف حلول
و به ناچار 
تغییر تغییر تغییر
پس برایت ارزومندم که زندگیت به بهترینها تغییر کند. . . .
عید پیشاپیش مبارک عجیجممممم

عید شما هم مبارک مامان آینده


مهسا مامان کیارش
2 فروردین 92 2:12
در لحظه ای که زیباترین ملودی ها از آسمان جاری است به فردا گوش بسپار و دل انگیزترین موسیقی عالم را دریاب...
آغاز سمفونی بهار مبارک باد


سال نو شما هم مبارک