آنوشاآنوشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

دخترم آنوشا

موش موشه 11 ماهه شد

1392/2/17 16:02
نویسنده : مامان سارا
251 بازدید
اشتراک گذاری
موش شیطون مامان دیگه چیزی تا تولد یک سالگیت نمونده خیلی زود گذشت ۱۱ ماهی که با تمام سختی هاش خیلی خوب بود از خدا ممنونم که شما فرشته کوچولوی معصوم رو به ما هدیه کرد ۱۱ ماهگیت مبارک عسلم

خیلی با مزه شدی وقتی بهت میگم مامان رو ناز کن دستتو یواش میکشی روی صورتم میگی ناز شعر تاب تاب عباسی رو هم میخونی و میگی تا تا عب میگی دی دی دی من میگفتم اینو دیگه از کجا یاد گرفتی تا دیروز وقتی مامان جون گذاشته بودتت توی سینی و حرکتت میداد میگفت دی دی دی و من فهمیدم که شما از کجا این رو یاد گرفتی  به توپ میگی دو دو وقتی میبرمت جلوی آینه نانا میکنی و مچ دستاتو میچرخونی مثلا میرقصی قبلا وقتی که موش میشدی فقط چشاتو کوچولو میکردی ولی الان صدای موش موش رو هم در میاری وای خداااااااااااااا خیلی دوست دارم مادر

او اما دلیل دیر آپ شدنم :

اول از تمام دوستای گلم ممنوم که جویای احوالمون بودن راستش به دلیل مشکلی که برای انگشت دست چپم پیش امد مجبور بودم با دست راستم که تاندومش آسیب دیده بود (به خاطر اینکه آنوشا خانوم همش میخواد بغل بشه )کارامو انجام بدم چند روز پیش دیگه یکسره شد و من مجبور شدم برم گچش بگیرم و حالا دیگه از هر دو دست به قول آقای همسایه داغووووووووووونم و نمیتونم کار بکنم و کلی زحمت واسه همه مخصوصا مامانم درست کردم امیدوارم بتونم روزی جبران کنم

http://ups.night-skin.com/

                                 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

http://ups.night-skin.com/

                                    تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

http://ups.night-skin.com/

پی نوشت: راستی مامانی شما ۳ تا کار دیگه هم یاد گرفتی انجام بدی که مامان یادش رفت برات بنویسه یکی اینکه وقتی مامان جون میخوابونه شما رو روی پاش تا خوابت کنه شما شروع میکنی به لالایی خوندن البته آهنگشو میزنی و بای بای کردن هم یادت داده و بابا جون هم بهت یاد داده گوشی رو میگیری دم گوشش و میگی ایو ایو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)