آنوشاآنوشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

دخترم آنوشا

فقط 15 روز مونده.....

1392/2/17 16:02
نویسنده : مامان سارا
254 بازدید
اشتراک گذاری
دخترکم اینقدر زمان زود گذشت که اصلا باورم نمیشه 15 روز دیگه شما یک ساله میشی امسال روز مادر حال و هوای دیگه ای داشتم اولین سالی بود که علاوه بر زن بودنم مامان هم بودم خدا رو هزاران بار شکر به خاطر اینکه نعمت مادر بودن رو به من هدیه کرد امیدوارم خودش این توانیی رئ به من بده که بتونم هم همسر خوبی برای بابایی باشم و هم مامان خوبی برای شما خیلی دوستتون دارم عزیزای من

چند تا کار جدید هم ملوسک مامان یاد گرفته:

وقتی میخوام لباساشو عوض کنم خودش کمک میکنه و لباسشو از سرش در میاره

وقتی لباسشو میزارم جلوش بر میداره و میخواد تنش کنه

وقتی بایرون(اسم سگ بابا جون)رو صدا میزنیم بر میگردی به سمت حیاط و نگاهش میکنی کلا رابطه خیلی خوبی با حیونا داری این چند روز که خونه مامان جون هستیم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

عصرا با کالسکه میبریمت بیرون خدا نکنه که گربه ببینی فقط میخوای خودت رو از توی کالسکه بندازی و بری پیشی رو بگیری دختر نترس مامان

وقتی میگم آنوشا مامان رو بوس کن لباتو میزلری روی صورت مامانIn Love

وقتی من میخندم میخوای ادای خنده من رو در بیاری

آخ جون عصری یه کم چهار دستو پا رفتی

موقع غذا خوردن خودت میخوای غذا بخوری راستی دیگه سوپ نمخوری هر غذایی که ما میخوریم شما هم میخوری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

به محض شنیدن آهنگ کلی میرقصی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

http://ups.night-skin.com/


http://ups.night-skin.com/

http://ups.night-skin.com/



 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)