آنوشاآنوشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

دخترم آنوشا

آنوشا و گردش نوروزی در باغ پرندگان

1393/1/8 18:28
نویسنده : مامان سارا
659 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که شما عاشق حیونایی و کلی از دیدنشون ذوق میکنی من و بابایی شما رو بردیم باغ پرندگان و کلی بهت خوش گذشت فرشته مهربونم  

                                                                                                                                                             

                             

                             

                               

                             

                             

 

                            

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان فتانه
9 فروردین 93 16:20
Azizam sale noton mobarak.sale khobi dashte bashin.aksatonam naz shode
خاله شیما و رها
14 فروردین 93 14:37
عزیزکم خیلی خوشحالم که عیدی دیدمتون انوشای ملوس من و رها خیلی دوست داریم
مامان سارا
پاسخ
ما هم همینطور عزیز هر چند کوتاه بود ولی خیلی خوشحال شدم رها رو ببوس
بهار
17 فروردین 93 7:44
سلام عزیزم سال نو مبارک ایشالا کوچولوی قشنگت همیشه شاد و سلامت باشه. اگه دوست داشتی به سایت منم سر بزن و برای گل نازت قالب وبلاگ و تقویم رایگان دانلود کن.
مامی پوریا
30 فروردین 93 16:08
چون او به جهان کم است و او این همه است یک واژه ساده نیست یک عالمه است هم دختر و هم همسر و هم مادر عشق اینها همه هیچ فاطمه فاطمه است ولادت حضرت فاطمه(س) گراميباد
الناز مامان آوا
30 فروردین 93 23:14
عزيز دلم انشالله هميشه شاد و خوشحال باشي
مامان سارا
پاسخ
ممنونم عزیز
مامان آدرینا
31 فروردین 93 12:47
عزیزم تو آنقدر خوشبختی که خداوند تو را مادر آفرید روزت مبارک ایشالا همیشه بهترین ها نسیبت بشه
مامان مهسا
26 اردیبهشت 93 22:42
ا ی جان دلم خوش باشی